Job 10 van 19


Report this listing

Solliciteren



Medewerker facilitaire projecten (m/v/x)


Functie

De medewerker staat in voor een aantal activiteiten ter ondersteuning en optimalisatie van de algemene werking van de dienst facility. Een kwaliteitsvol facilitair beheer verzorgen staat voorop om zodoende bij te dragen tot de realisatie van de doelstellingen en het verschil te vormen in de ‘ontzorging’ van medewerkers en organisatie. Vanuit deze ondersteunende rol en visie draagt de medewerker actief bij aan facilitaire projecten (geen beheer) van eigen kantoor- en magazijngebouwen, het economaat, de schoonmaak en de catering dienen georganiseerd te worden.

Hij/zij draagt de verantwoordelijkheid voor de uitvoering van beslissingen, het bewaken van de implementatie en de timing van facilitaire projecten. Hij/zij staat mee in voor het informeren van medewerkers van andere diensten, het uniformiseren en stroomlijnen van diverse processen met als doel een parallel facilitair beleid te voeren.

Concreet staat de medewerker facilitaire projecten in voor:

  • Het uitrollen, coördineren en opvolgen van beleidsbeslissingen rond facilitaire projecten (als voorbeeld laadpalen, kantoorinrichtingen, telefooncentrale, ….) dewelke zich alle situeren rond de thema’s wagenparkbeheer, eigen gebouwenbeheer (kantoren en magazijnen), economaat, schoonmaak en catering;
  • Het maken van project gerelateerde technische (markt)studies, het onderzoeken en voorstellen van die opties die voor onze organisatie de meest voordelige en gerede oplossing bieden. Je neemt hierbij contact met leveranciers, aanbieders en/of gebruikers. Hij/zij gaat op zoek naar referenties in de markt ter overweging en/of bevestiging van de voorgestelde project aanpak;
  • Het faciliteren van duidelijke informatie- en kennisdeling binnen het team;
  • Het leveren van een actieve bijdrage in het ‘servicen’ en ontzorgen van collega medewerkers binnen de ganse organisatie middels de uitvoering van facilitaire projecten;
  • Het onderhouden van een goede samenwerking en afstemming met collega’s van de eigen en de andere diensten/pijlers;
  • Het verzorgen van een heldere communicatie (zowel schriftelijke als mondeling) bij de uitrol van de facilitaire projecten;
  • Het leveren van een actieve bijdrage aan de dagelijkse activiteiten en het ‘succes’ van de dienst en pijler IFJA;
  • Het tijdig aanleveren van de agendapunten voor het interne overleg;
  • Het ondersteunen van de teamleden ter bevordering van de resultaten en efficiëntie; • Het voeren van projectmatige opdrachten beperkt in omvang en tijdsduur

Jouw profiel

  • Goede kennis van de sociale huisvestingsector
  • Eigenaarschap tonen bij het werk en de organisatie;
  • Heeft een brede visie, technische inzichten en in het bijzonder ervaring om facilitaire projecten aan te pakken, uit te werken en tot een geheel en afgewerkt resultaat te brengen;
  • Heeft een analytisch denkvermogen (in functie van projectmatig plannen en werken);
  • Is in staat om transparante werkmethodes uit te werken;
  • Werkt samen met het team naar een gemeenschappelijk doel;
  • Toont daadkracht en is resultaatsgericht: genereert resultaten door verantwoordelijkheid te nemen en op het juiste moment weloverwogen een doordachte actie te ondernemen;
  • Beschikt over het vermogen om duidelijk en correct te communiceren, zowel schriftelijk als mondeling;
  • Is veranderingsgericht. Stimuleert zelf actief verandering met het oog op verbetering van de werking;
  • Is in staat mogelijke problemen te herkennen, te zoeken naar eventuele oplossingen en haalbare oplossingen voor te stellen;
  • Draagt eerlijkheid, empathie en wederzijds begrip als waarden hoog in het vaandel;
  • Beschikt over een basiskennis van de wet op de overheidsopdrachten;
  • In staat zijn om effectief te functioneren onder tijdsdruk, bij tegenslag, teleurstelling of tegenkanting


  • Het logistiek plan van een organisatie opstellen en implementeren (voorschriften, werkmethodes, ...)
  • De modaliteiten voor het transport van producten organiseren, implementeren en de uitvoering controleren
  • Coördineren en organiseren van de informatiedoorstroming en de werkinstructies van de organisatie
  • Logistieke activiteiten organiseren en op elkaar afstemmen volgens de behoeften van de klant en de eisen van de leverancier
  • Stuurinstrumenten ontwikkelen voor aankoop-, bevoorradings- of verzenddiensten en locaties (platformen, opslagplaatsen, ...)
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • Leveranciers of dienstverleners selecteren
    Onderhandelen over contractvoorwaarden
    De geleverde diensten of producten controleren
  • De implementatie en realisatie van logistieke actieplannen opvolgen en de uitvoering controleren
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • Corrigerende maatregelen voor de goederenstroom bepalen in geval van problemen

Aanbod

  • Een marktconform salaris
  • Een voltijdse betrekking:40u effectief/week
  • 20 wettelijke verlofdagen, 4 aanvullende verlofdagen (vrij te kiezen) en 4 officieuze feestdagen (11/07, 02/11, 15/11 en 26/12)
  • 12 ADV-dagen
  • Extralegale voordelen zoals groepsverzekering, maaltijdcheques, eindejaarspremie, hospitalisatieverzekering,verplaatsingsvergoeding, woon-werkvergoeding of fietsvergoeding

Solliciteren

Jan VANDEBERG
0473 98 49 46
jan.vandeberg@wil.be

Solliciteren